De flesta av oss har ett lag som vi älskar mer än allt annat. En klubb som vi följer i med- och motgång, delar sorg och glädje med. Oavsett när, var och hur. För Arsenals Gooners är känslan densamma och med PUMA blir den ännu starkare.

PUMA har lagt ner mycket jobb på att bevisa för världen att det nya samarbetet mellan Arsenal och PUMA är till för att spränga gränserna. I kampanjen "Stronger Together" försöker PUMA inkapsla vad det innebär att vara Arsenal-supporter.

Visa att du är en äkta Gooner! Beställ din Arsenal tröja här.

För även om vi alla känner till känslan av att stötta en klubb så är det unikt från klubb till klubb och fan till fan. En känd Gooner är den engelska golfaren Ian Poulter. Det visar sig vara lönsamt för honom att hålla på The Gunners, för som den äkta Gunner han är får han nämligen stöd av hela den rödvita familjen.

När vi säger familjen så menar vi verkligen hela familjen. För i den senaste reklamfilmen från PUMA har Poulter nämligen fått hjälp av Fredrik Ljungberg som caddy. När det gäller golf vet vi inte riktigt, men på fotbollsplanen är det iallafall riktigt bra att ha Ljungberg som hjälp.

Arsenals nya hemmatröja är designad för att förmedla de lojala supportrarnas känslor och för att hylla deras stöd som gjort att Arsenal är den klubben som Arsenal idag är. Reklamen från PUMA understryker hur viktigt det är att visa sitt stöd och att vara enade. Frågan är om PUMA:s ankomst till Londonklubben kan vara det avgörande som får Arsenal att lyfta den där sista biten. Vad tror du?

I vår Arsenal shop hittar du mängder av olika Arsenal-prylar.

ALT_TAG

Det är ingen hemlighet att PUMA är väldigt glada över sitt nya samarbete med Arsenal. I deras senaste video understryker PUMA hur viktigt det är att stå enade och stötta sitt lag. Hur tycker du att PUMA lyckats med de nya matchställen?