En efterlängtad fotboll - Adidas presenterar Brazuca med en film

Den nya VM-bollen Adidas Brazuca lanserades igår vid midnatt och Adidas har redan skapat en video som visar just hur eftertraktad den nya bollen är. Se videon här och lära känna Brazuca lite bättre.

Love me or lose me är den nya VM-bollens slogan, översatt till svenska betyder det; älska mig eller förlora mig. Bollen lanserades vid ett stort event i Rio De Janeiro och har redan hunnit bli populär. Vi på Unisport älskar bollen och kommer garanterat inte förlora den.

Vill du spela med den nya VM-bollen Adidas Brazuca precis som de största stjärnorna? Då kan du se hela vårt sortiment här - priset startar på 179 kr

Adidas har i samband med lanseringen av bollen släppt en video som visar att oavsett om det är de spanska landslagsspelarna eller strandspelare på Copacabana så verkar det som att alla vill ha den nya VM-bollen Adidas Brazuca.

Adidas Brazuca är redan populär, det är inget snack om saken. Bollen har inte bara en unik design, den är även en av de mest avancerade fotbollarna som någonsin tillverkats. Med andra ord så är bollen redo för VM-slutspelet nästa sommar.

Adidas Brazuca lanserades vid ett storslaget event i Rio De Janeiro och vi var självklart på plats. Senare idag får ni vet mer om hur det gick till så om du vill se mer av den nya VM-bollen så rekommenderar vi dig att hålla ögonen öppna här på vår hemsida.

Vill du spela med den nya VM-bollen Adidas Brazuca precis som de största stjärnorna? Då kan du se hela vårt sortiment här - priset startar på 179 kr

Adidas har lanserat den nya VM-bollen och det är en färgstark och avancerad boll. Vad tycker du om Brazuca? Finns den med på din önskelista i jul? Har du några ytterligare frågor, eller vill du bara dela med dig av dina åsikter? Tveka inte! Kommentera här nedanför eller på Facebook.